x
OBVESTILO

 

Cenjene stranke, opravičujemo se, ker je zaradi tehničnih težav onemogočen nakup ali vnos bona.

Za kakršnokoli pomoč pri naročilu solate, ker nimate dovolj dobroimetja nas lepo prosim kontaktirajte na spodnjo številko.

01/52-11-427 ali na info@solatni-bar.si.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,

Vaš SOLATNI BAR

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja spletne trgovine SOLATNI BAR

Splošni pogoji Spletne trgovine Solatni bar so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletnim portalom Solatni bar (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Hot – Horse d.o.o, podjetje za trgovino in storitve, Bezenškova ulica 11, 1000 Ljubljana, D.Š.:SI41756932, M.Š.: 5873525000.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo DDV,
  • način plačila,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Artikli, ponujeni preko spletnega portala Solatni bar, so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Hot – Horse d.o.o..

Cene artiklov in dostave so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV.

Registracija v portal

Uporabniki, ki želijo naročati solate na spletnem portalu www.solatni-bar.si se morajo registrirati. Registracija je možna preko spletne forme na naslovu http://www.solatni-bar.si/@@register ali z uporabo Facebook vmesnika.

Za uspešno registracijo mora uporabnik zagotoviti sledeče podatke:

  • polno ime in priimek,
  • veljaven e-naslov,
  • geslo,

po potrebi pa še:

  • naslov za dostavo,
  • podatke o prejemniku računa (za DDV zavezance).

V kolikor se uporabnik registrira z uporabo Facebook vmesnika, bo portal Solatni bar avtomatsko pridobil zgoraj navedene podatke. V kolikor podatki ne bodo na voljo lahko portal avtomatsko zavrne registracijo.

Ob registraciji uporabnik potrdi, da se strinja s splošnimi pogoji trgovanja spletne trgovine Solatni bar. Splošni pogoji veljajo v vseh nadaljnjih postopkih uporabe spletnega portala.

Načini vplačila dobroimetja

Ponudnik omogoča naslednje načine vplačila dobroimetja:

S plačilnim bonom oziroma bonom s katerim uporabnik napolni dobroimetje. Bon je mogoče kupiti na lokaciji solatnega bara in na spletni strani www.solatni-bar.si.

Ob nakupu bona v Solatnem baru ponudnik kupcu izda potrdilo o vplačanih sredstvih na trajnem mediju z opredeljeno zakonsko predpisano stopnjo DDV-ja. Za polnjenje dobroimetja kupec kodo bona prepiše v zahtevana polja kot je navedeno na bonu.

Vplačilo dobroimetja s plačilnimi karticami ali moneto se izvede prek spletnega mesta www.solatni-bar.si. Po uspešnem vplačilu se kupcu avtomatsko napolni dobroimetje in pošlje potrditveno e-sporočilo.

Z vplačilom sredstev si uporabnik napolni svoje dobroimetje s katerim lahko naroča in plačuje solate. Ob polnjenju dobroimetja ponudnik kupcu izda potrdilo o prejetem vplačilu, ob prevzemu ali dostavi naročila pa račun na trajnem mediju z razčlenjenimi artikli in zakonsko predpisano stopnjo DDV.

Vplačilo dobroimetja je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Z vplačilom dobroimetja (z nakupom bona ali prek spleta) se uporabnik avtomatsko strinja s splošnimi pogoji poslovanja objavljenimi na spletni strani ponudnika sicer vplačila ne bi opravil.

Plačilni bon (v fizični obliki)

Plačilni bon omogoča polnjenje dobroimetja na spletnem portalu Solatni bar v vrednosti, ki je navedena na plačilnem bonu. Ob nakupu kupec prejme potrdilo o nakupu plačilnega bona na fizičnem mediju.

Če je plačilni bon poškodovan (vidna koda na plačilnem bonu), mora kupec o tem ponudnika opozoriti ob nakupu, da bi prejel novega/drugega. Če kupec ponudnika ob nakupu ne obvesti o poškodbi plačilnega bona, velja, da je kupec prejel bon nepoškodovan.

Za aktiviranje/polnjenje dobroimetja mora uporabnik spletnega portal vpisati kodo, ki je skrita na bonu pod srebrnim premazom. Kodo vpiše na naslovu http://www.solatni-bar.si/uporabnik#nakup-bona v vrstico “VNOS BONA”, pred tem se mora uporabnik uspešno prijaviti v portal.

Plačilni bon je časovno omejen, kar pomeni, da po preteku datuma, navedenega na plačilnem bonu, vnos kode bona ni več mogoč. Časovna omejitev je vedno izpisana na vsakem plačilnem bonu.

Postopek nakupa

Prijava v portal – za oddajo naročila se mora uporabnik uspešno prijaviti v portal, če uporabniškega imena in gesla še nima pa se mora najprej registrirati.

Izbira artiklov – na naslovni strani so predstavljeni prodajni artikli, ki so kupcem na voljo. Uporabnik izbere želene artikle, jih po želji modificira in odloži v košarico.

Izbira prevzema/dostave – pred oddajo naročila lahko kupec izbere način dostave. Pri čemur mu je na voljo lasten prevzem ali dostava na želeno lokacijo.

Naročilo oddano – Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, geslo za prevzem in ob kateri uri je predviden prevzem artiklov v Solatnem baru oz dostava artiklov na dom. Kupec nima možnosti preklicati naročila, saj gre naročilo v avtomatično obdelavo. Priprava naročenih artiklov (solat) se prične takoj po oddaji naročila.

Naročilo pripravljeno (velja za lasten prevzem) –  Ko so artikli (solate) pripravljeni, tudi, če so pripravljeni pred predvidenim časom, za prevzem o tem elektronsko obvestimo kupca, tako da lahko kupec naročene artikle kar najhitreje prevzame in da se čas med naročilom in pripravo artiklov kar najbolj skrajša v korist kupca. Artikli čakajo kupca v Solatnem baru za prevzem celoten delovni dan, v katerem je kupec izvedel naročilo artiklov.

Zgodovina naročil – Osnovni podatki naročila so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopni v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Ob oddaji naročila se smatra, da se kupec strinja s splošnimi pogoji sicer naročila ne bi oddal.

Cene

Vse cene so v EUR. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji zagotovljeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik si pridružuje spremeniti cene brez predhodnega obvestila.

Način plačila

Za naročila oddana preko spleta se koristi uporabnikovo dobroimetje. Dobroimetje je edino plačilno sredstvo s katerim je mogoče oddati naročilo in plačati. Brez zadostnega stanja dobroimetja ni mogoče oddati naročila. Plačilo solate ob povzetju s karticami, gotovino ali drugimi plačilnimi sredstvi ni mogoče.

Ob prevzemu naročila bo ponudnik kupcu izstavil račun (lahko tudi na pravno osebo, če bo kupec tako zahteval ob naročilu)  na trajnem mediju z razčlenjenimi artikli in zakonsko predpisano stopnjo DDV.

Čas, področje in cena dostave

OD 1.3.2018 DOSTAVA SOLAT NE BO VEČ MOŽNA.

Čas dostave – V primeru dostave na dom se bomo potrudili, da bo vaše naročilo dostavljeno v roku ene ure. Podjetje Hot-Horse d.o.o. ne more vplivati na razmere v prometu zato se ne obvezuje, da bo naročila dostavil v navedem času. V primeru zamud pri dostavi bo dostavljavec obvestil naročnika o poteku dostave na telefonsko številko, ki jo navede naročnik ob oddaji naročila.

Področje dostave – Artikle naročene na spletni strani www.solatni–bar.si dostavljamo izključno na področju Ljubljane. Sistem ne dovoljuje vnosa drugih krajev kot Ljubljano in ponuja v izbiro zgolj ulice, ki so v registru Mestne občine Ljubljana. V kolikor naročnik navede naslov ali hišno številko ulic, ki ne spada v kraj Ljubljana, ponudnik ni dolžan dostaviti naročila in povrniti vrednosti nakupa.

Cena dostave – naročnik plača ceno dostave v skladu z veljavnim cenikom in pogoji ponudnika na dan oddaje naročila. S 1.3.2018 spreminjamo pogoje dostave in sicer naročilo solatk z dostavo ne bo več možno, možen bo le lastni prevzem. Do 28.02.2018 bo za naročilo ene solatke možen le lastni prevzem v Solatnem baru na naslovu Šmartinska cesta 152 v Ljubljani, ob naročilu dveh solatk bomo zaračunali 0,90 EUR ob naročilu treh 0,50 EUR, dostava štirih ali več solat pa bo brezplačna.

Lasten prevzem

Kupec se lahko odloči tudi za lasten prevzem naročenih artiklov. V tem primeru bodo kupca naročeni artikli čakali na naslovu Solatni bar, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana in sicer od obvestila, ki ga je kupec prejel po e-pošti, da so njegovi artikli pripravljeni za prevzem pa do konca delovnega dne (17:00), ko je bilo naročilo oddano. V kolikor kupec artiklov v tem času ne prevzame jih ponudnik ni več dolžan hraniti in ne more odgovarjati za njihovo kvaliteto. Kupec v primeru neprevzema artiklov ni upravičen do povrnitve kupnine.

Do prevzema se bodo artikli hranili na ustreznem temperaturnem režimu v hladilniku, kjer je jasno navedeno: “Tukaj lahko prevzamete svoje spletno naročilo.”

Za prevzem artiklov je kupec dolžan prodajalcu sporočiti svoje geslo za prevzem, ki ga dobi ob oddaji naročila.

Garancija kakovosti

Vsi artikli Solatnega bara so narejeni z vso skrbnostjo ter iz najboljših sestavin. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili. Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam svoje mnenje ali pritožbo sporočite pisno na naš naslov ali po elektronski pošti info@solatni-bar.si. Prosimo, da navedete razloge ter vse vaše podatke, ki jih ponudnik potrebuje za posredovanje celovite povratne informacije.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico ob prevzemu artiklov, artikle zavrniti na lokaciji Solatnega bara oz. nemudoma ob dostavi. Artikle (solate) mora vrniti nepoškodovane, neodprte in v nespremenjeni količini, razen če so artikli pokvarjeni. Zaradi izredne občutljivosti naših artiklov, tako vsebine kot embalaže, lahko odstopite od nakupa le nemudoma in na lokaciji Solatnega bara ali predaji/prevzemu artiklov. Pri upravičenem vračilu artiklov, torej če so bili artikli poškodovani, pokvarjeni ali če so na kakšen drug način odstopali od standardov kakovosti ponudnika, bo ponudnik kupcu, ki je plačilo artiklov izvedel s koriščenjem dobroimetja, vrnil vrednost zavrnjenega naročila ali dela naročila na uporabniški račun kupca na spletni strani ponudnika. Kupcu bo ponudnik povrnil dobroimetje  tako da bo kupec lahko z dobroimetjem ponovno razpolagal in naročeval artikle. Vračilo dobroimetja bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od zavrnitve artiklov/naročila. V primeru zavrnitve na lokaciji Solatni bar bo takoj na mestu izdan nov izdelek, ki bo v vseh pogledih zadostoval standardom kakovosti ponudnika.

Veljavnost dobroimetja

Dobroimetje je časovno omejeno. Dobroimetje uporabnika velja eno leto od zadnje prijave v portal Solatni bar. Po enem letu neaktivnosti posameznega uporabnika/kupca na portalu Solatni bar dobroimetje preneha veljati in ga je potrebno za nov nakup artiklov Solatnega bara ponovno naložiti.

Ponudnik bo uporabnike obvestil o njihovi neaktivnosti na spletnem portalu z avtomatskim sporočilom pred  iztekom enoletne neaktivnosti ter jih tako opomnil na morebitno zastaranje dobroimetja.

Vračilo dobroimetja in izstop iz sistema

Kupec dobroimetja ne more zamenjati za gotovino, kot tudi ne v gotovini dobiti izplačanega preostanka.

Kupec lahko kadarkoli izstopi iz sistema tako, da dobroimetje podari drugemu uporabniku, v celoti izkoristi dobroimetje za naročilo prek spleta oz. na prodajnem mestu Solatni bar, Šmartinska cesta 152, Ljubljana doplača samo razliko v skupni vrednosti naročila (za plačilo se upošteva stanje, ki ga ima uporabnik na spletnem portalu, preostanek kupec doplača z gotovino).

Prenos dobroimetja med uporabniki

Kupec dobroimetje lahko prenese na drugega uporabnika sistema. Za prenos dobroimetja je potrebno zahtevek na naslov: info@solatni-bar.si. Zahtevek naj vsebuje: uporabniško ime oz e-naslov uporabnika, ki dobroimetje podarja, uporabniško ime oz e-naslov uporabnika, prejemnika ter znesek, ki ga podarjate.

Prenos je možen le, če je zahtevek poslan iz enakega e-poštnega naslova kot je e-naslov uporabnika, ki dobroimetje podarja.  Uporabnik, ki doborimetje podarja mora imeti na razpolago dovolj sredstev sicer se zahtevek v celoti zavrne.

O uspešno ali neuspešno izvedenem prenosu bo uporabnik, ki poda zahtevo obveščen po e-pošti. V primeru uspešnega prenosa pa tudi prejemnik dobroimetja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. 
Ponudnik lahko za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletnega portala, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. 
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. 
To vključuje tudi očitne napake v ceni. 
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@solatni-bar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Veljava splošnih pogojev

Vsakokratni veljavni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani http://www.solatni-bar.si/splosni-pogoji.

O nameravani spremembi splošnih pravil bo ponudnik uporabnike obvestil z posebnim opozorilom na spletni strani najmanj 7 dni pred začetkom uveljavitve.

Šteje se, da je bil uporabnik o spremembi oz. sprejemu novih splošnih pogojev obveščen z dnem objave novih oz spremenjenih splošnih pogojev na spletni strani ponudnika.

Te splošni pogoji začnejo veljati z dnem 13.02.2018 in veljajo do preklica.

V Ljubljani, 13.2.2018

S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?